Monday, January 31, 2011

Red Nela's Impatient Family







Červené pletené šaty. Pořídila jsem si je minulý rok, přesto jsem je měla na sobě asi tak...třikrát? Ani vám nevím proč. No, hlavní je jejich znovuobjevení. Ha! Musím si postěžovat. Moje osobní, někdy lehce netrpělivá, fotografka (v jedné osobě s mojí milou maminkou), nebyla doma v té době, kdy mě přepadla nutkavá touha se vyfotit. Ha! Jak tento problém vyřešit? Nastavit se před zrcadlo a vyfotit se? Ne, to nebyl plán A. Plán A byl takový, že jsem byla ták hrozně naivní a domnívala jsem se, že mě s ochotou vycvakne můj, ne už lehce, ale totálně netrpělivý bratr. "Prosim tě, proč se furt fotíš?" Grrrr, podpora od rodiny je to nejdůležitější, že? Nevadí. Plán B. Zrcadlo, foťák a správný výraz (v mém případě, nebyl až tak důležitý..) Abyste viděly (určitě rády.) můj obličej, přidávám fotky z macbooku (řeknu vám, to je mor ta webka). Prosím, nenacházejte podobu mezi mnou a mým mladším bratrem (toho staršího sem dávat nebudu, protože při pomyšlení, že by to zjistil, mám nutkání se schovat do skříně) Hezký den.

P.S. Dámy, nevidím jinou možnost, než vyrazit do světa a najít nějakého boyfrienda-fotografa v jedné osobě. A nemusí to být ani princ, že ano?:))

Red dress. In spite of the fact I bougth them last year, I have worn them maybe..for three times? I don't even know why. Well, the important thing is the recovery, isn't it? Ha! I have to complain (little bit, of course). My personal photographer (my little bit impatient mum) wasn't at home. I was so naive and aksked my older brother for a favour. Do I say my mum is little bit impatient? Well, my brother is totally. So, please forgive me, photos are on my own. And please, do not compare my younger brother with me. Please;) Have a nice day.

P.S. I was thinking.. I should find a photographer-boyfriend:D

9 comments:

  1. naprosto Tě chápu.. sama mám takový problém doma :)
    a šaty se mi líbí.. měla by si je nosit častěji:)

    ReplyDelete
  2. AK si budeš hladať toho boyfrenda tak zožen dvoch aj pre mna jedneho :)

    ReplyDelete
  3. Dobrý nápad, ale pozor, můj přítel má někdy pocit, že ho mám jen na to focení (samozřejmě, že ne)...

    ReplyDelete
  4. ha:D boyfrienda prince mám, ale ještě jsem nenašla odvahu mu o blogu říct...

    šaty vypadají dobře:)

    ReplyDelete
  5. Stejně nejlíp vypadá fotka jak fotíš, zahoď bratra:D:D. Šaty vypadají dobře:-)

    ReplyDelete
  6. Ty šaty jsou krásné:)
    Máš nového followera;)

    ReplyDelete
  7. Krásné! TA červená ti opravdu, opravdu sekne:)
    Nanny<3

    ReplyDelete
  8. Ty šaty jsou krásné a souhlasím s Natali- červená ti vážně sluší!:)

    ReplyDelete