Wednesday, January 26, 2011

Working with Pi(n)k(g)










Úterní večerní aktivita v obrazech. Ha. Ráda sleduji TV Deko. Miluju ty oduševnělé designéry, kteří vždy majitelům oněch strašlivých bytů, které se co nevidět promění, v tom lepším případě, v ty nekrásnější nejstylovější apartmány, ukazují svoje návrhy na velkých bílých papírech s kusy látek, vzorů, materiálů.. No, a tak jsem si chtěla připadat důležitě a to samé jsem si udělala s návrhem mého pokoje. Ha. V životě jsem sice nenakreslila (nebo spíš nenarýsovala..?) žádný půdorys, je to tedy jen ukázka stylu..(?) Částečně mě i inspirovala hudba, jenž vidíte na obrazovce:) A také obal na mého chudáčka, rozpraskaného iPhona. Koupila jsem ho v Pylones (nedaleko Václaváku), což je ten nejúžasnější obchod na světě. Další optimistickou věcí je zelený čuník. Vlastně ani nevím, proč to sem píšu. No, možná abych aspon lehce dopomohla k vykouzelní úsměvů v tomto pochmurném (hnusáckém!) počasí.. Chci léto..stačí i jaro..
Hezký den.

pozn. moje barva pleti už by nějaké to léto potřebovala..

Tusday activity in pictures. Ha. I like watching TV Deko. I adore these spirited designers creating such amazing interiors and while they are hardly working, their skteches on big white paper are showing their magnificent visions.. So I did the same. I wanted to feel like them, haha. I've never drown any ground-planes or something like that.. So, take it like a simply demonstration of style. And music on the screes has inspirated me so much! I love it! And you can see my loving old iPhone in new coat:) I bought it in PYLONES, it's French designer shop, it's stunning. And keep smile with my green pig:)) When it's now such a terrible weather.. I want summer!! And it does not have to be 500 days;)
So, have a nice day!

7 comments:

  1. uh, ten výstřih. Doufám, že nebude znít úchylně, když řeknu, že ten mě zaujal nejvíce :)

    ReplyDelete
  2. Nice post flower, like the selection of photographs ♥

    *following your blog*

    Eda ♥

    ReplyDelete
  3. Agnes and Luke...nějak to rozdýchám:D

    ReplyDelete
  4. Ať žije TV Deko! :-D Dokážu se dívat i celé hodiny:)

    ReplyDelete
  5. líbí se mi ten návrh tvého pokoje:)

    ReplyDelete