Wednesday, February 23, 2011

New Purchase for NOT COMING SUMMER!




Balíček přišel, mám letní šaty, je mi zima, je mi na nic. 
Nevadí, ta první věta je nejdůležitější.
Ještě mi přišla sukně ZDE, ale ta mi bohužel vůbec nesedí (ale z barvy nemůžu spustit oči!)
Omlouvám se za fotky, ale jsem líná fotit něco venku, zvlášt tyhle věci. Jo a prosím prosím, moc se nezaměřujte na moje vzevření, už týden jsem nevylezla z pyžama a s hřebenem jsme měli rande naposledy, no, netřeba být konkrétní.


Jen pár poznámek, kterými jsem si odůvodnila koupi těchto věcí z ASOSu.

1. Bílá košile. Snad není třeba slov. Je to jedna z deseti must-have věcí, jenž by neměly rozhodně chybět v žádné dámské skříni.
2. Květované šaty. Je to moje druhá věc v životě s floral print, ale už ted vím, že zaútočily rvavě na mojí top desítku nejoblíbenějších kusů v šatníku.
3. Červený top. Je krásný, trochu větší, ale nevadí. Potřebovala bych o něco větší..ehm..hrudník do něj, ale i tak je perfektní. 


PURCHASE FROM ASOS

19 comments:

  1. áá, květované šaty jsou fakt super!

    ReplyDelete
  2. šatičky jsou super, moc ti slusi (i ty ostatni kousky), ale ty šaty jsou fakt nadherneeee

    ReplyDelete
  3. vsechno strasne hezke:)
    a saty s kvetinkama vypadaji kouzelne!

    ReplyDelete
  4. proboha máš úžasný nohy!

    ReplyDelete
  5. absolutně nechápu, co tě donutilo v takové kose vlézt do letních šatiček, i když doma!!!! :-o ale jinak moc pěkný!! A miluju bílou košili!!

    ReplyDelete
  6. floral šatky sú perfektné!:)

    ReplyDelete
  7. krásné kousky! škoda, že ta sukně ti nesedí, je úžasná.)
    a máš dokonalý nohy!!!

    ReplyDelete
  8. I looove it :))

    LOVE
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. love the 1st look:)xx

    http://www.inablondeworld.net/

    ReplyDelete
  10. děkujuuuuu moc holky za ty nohy:D ale zas to nepřehánějte, do modelky mám dáááleko:D

    ReplyDelete
  11. ty kytičkovaný jso naprosto dokonalý !! na tobě .)

    ReplyDelete
  12. mohu se zeptat na kolik ty kousky v přepočtu vyšly? opravdu nádherné věci♥ a stejně tak i ty:)

    ReplyDelete
  13. That red dress looks great on you!

    pls visit and follow my blog on http://myfashionstateofmind.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. díky díky díky!

    anonymní-děkuju:)) vše dohromady stálo něco kolem tří tisíc..

    ReplyDelete
  15. Jsi krásná, moc Ti to sluší! :)

    ReplyDelete