Tuesday, August 23, 2011

??????

Pomalu, ale jistě zjištuji, že vlna čtení módních blogů udeřila už i v místě, kde žiji. A mám takové podezření, že už i lidé ze školy, kam chodím je čtou! Jen na vysvětlení, cokoli módního, jež dorazí k nám, je jinde už přežitek, tak proto se tak divím. Pevně doufám, že tento malý skromný blog dlouho ještě nikdo neobjeví. Haha, teď se nabízí dobrá otázka, tak proč se ***** tady prezentuju.. zrovna na místě, kam může každý.. no, lepší odpověd mě teď nenapadá.. ale kde jinde než ve virtuálnim světe filtrovat lásku k módě a také si pro jednou vyzkoušet být trochu extrovert..

9 comments:

  1. :D hah ježiš, tak držim palce at te nikdo nenajde :D

    ReplyDelete
  2. neni nic spatnyho na tom se takhle prezentovat.... ne ze s tim seknes! :D

    http://ivetsperspective.blogspot.com/ (probiha GIVEAWAY!)

    ReplyDelete
  3. chápu, jsem na tom podobně. a doufám, že do mýho rodnýho maloměsta tenhle trend neprorazí :D

    ReplyDelete
  4. .. inak aj ja zacinam mat taky pocit u nas.. a to sme na tom s mestom asi podobne :D

    ReplyDelete
  5. :D:D:D já našla už čtyři blogy holek od nás ze školy, nesmíš na blogu pomlouvat a bude to v pohodě :D

    ReplyDelete
  6. Ja mám tiež blog v podstate tajný :)

    ReplyDelete
  7. Já myslím, že když si založíš blog, musíš počítat s tím, že ho dříve či později někdo objeví ;-) A když už si nějaký založím, můžu si na něm psát co chci ne?

    ReplyDelete