Friday, October 7, 2011

Bargain. I hope..




Včerejší koupě v háemku. Letní slevy. Od příchodu jsem se na sebe smály. U pokladny jsem to bez zkoušení popadla, ehm, 150 Kč. Sice jsem ze začátku přemlouvala samu sebe, že toto opravdu ne (pochopte, look a lá nakynutá selka neletí), teď před zrcadlem tomu říkám opravdu ano. Navíc, uvědomme si, jsem stále v rozvoji, zkusit se má vše. A co víc, na věšáku jich bylo dalších padesát, což snižuje pravděpodobnost, že nějaká kolegyně tento skvost bude mít také ve skříni.

pozn. toto je malý sneak peak. 

7 comments:

  1. Vypada to á la selka ale uz se tesim, jak to bude vypadat na tobe! :)

    ReplyDelete
  2. Haha, pro modely, ve kterých vypadám jako nakynutá selka mám taky slabost :D
    http://theautumnchick.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Je to pěkný a k tvýmu romantickýmu girl stylu jako dělaný :D :) !

    ReplyDelete
  4. Těším se, až to uvidím v outfitu!

    ReplyDelete
  5. na tobě bude vypadat skvěle, když má dokonalou postavu :)

    ReplyDelete