Saturday, October 15, 2011

My Legendary blazer



Zara Blazer / HM dress / bershka shoes

Po dlouhé, opravdu dlouhé době, jsem se rozhodla trochu vyvětrat toto černé, obyčejné sako. Hádám,  že jsem si ho koupila před třemi čtyřmi lety. Tehdy začínala éra boyfriend sak a lá Kate Moss, musela jsem ho tedy mít. Pamatuju si, jak jsem si to v mých 14 nakráčela do školy, mající na sobě toto sako, pánské rockové tričko od Dieselu (které mimochodem pořád mám), černé kratasy a červené conversky, samozřejmě vše doplněné mojí, v té době, nejoblíbenější fialovou taškou z háemka. Cítila jsem se náramně, aspoň zpočátku. Asi vám nemusím řikat, že mě stíhaly pohledy vrstevnic (jejichž vysněným modelem byly džíny a mikina Paul Frank) na každém kroku. Pak jsem si ho vzala ještě tak dvakrát třikrát a od té doby leží ve skříni.. vlastně až do včera leželo. Vzala jsem si ho jako dospělá, o čtyři roky rozumnější, vyvinutější.. A pohledy tam byly stále. Nevím, jestli bylo moc to sako,  červené minišaty, či nějaká anomálie týkající se mě, haha, nevím.. ale jedno ponaučení z toho dne jsem si vzala, a sice, před focením se příště nenacpat (respektive necpat se, když máte šaty na tělo.. :-D)
Hezký den!

18 comments:

  1. me se to teda moc libi, divne pohledy nechapu!

    ReplyDelete
  2. krásné sako:)) i šaty!:) sluší ti to ♥

    ReplyDelete
  3. je to veľmi pekný outfit. Nechápem, prečo sa po tebe pozerali, asi ti závideli postavu :))

    ReplyDelete
  4. miluju tvoje nohy : ) a pohledy neřeš. zvlášť jestli na tebe zíraj holky v džínech, mikině a paul frank tričku :D

    ReplyDelete
  5. jo, tak tahle kombinace je fantastická! je dobře, že jsi ho po tak dlouho době zase vytáhla :))

    ReplyDelete
  6. Jéj, děkuju moc za pochvalu:) Budu ráda, jestli budeš i sledovat:)

    ReplyDelete
  7. Kašli na ty lidi! Vypadáš parádně! :)

    http://michellecakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. nice blog and very nice post! i like it very much!
    Please, take a look to mine! tell me what you think!
    I hope you like it!
    i wait for you...and if you like.... ;-)
    kisses
    Miriamstella ( from Italy)
    http://isfashionmypassion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ty červený šatky nemají chybu!!!!
    hrozně ti to sluší :)

    ReplyDelete
  10. to sako je nesmrtelna zalezitost! taky mam jedno takovy, musela jsem ho reklamovat protoze se mi rozparala podsivka a za dva dny uz jsem mela dasli podobne :)

    ReplyDelete
  11. máš opravdu senzační outfity! :)

    ReplyDelete
  12. to sako je naprosto dokonalý =)

    ReplyDelete
  13. Mě se černé obyč. saka líbí tak nechápu proč se nelíbilo..možná, že to vypadá jako na nějakou elegantní akci..

    ReplyDelete
  14. The photographs on your blog are all fantastic! I love that dress xx

    ReplyDelete