Monday, November 28, 2011

Zázraky se dějí


Celý den jsem seděla ve škole, upřímně, záviděla jsem každé živé duši, která se pohybovala alespoň malou chviličku venku. K tomu všemu jsem měla přesně tu potřebnou náladu na focení. (dokonce i kruhy pod očima z víkendu zmizely). Nicméně, chtěla jsem vám ukázat moji malou pomocnici, tyčinku od Garnier. Nevím proč, nejspíš za to může stres z blížící se maturity či co, ale zhoršila se mi pleť, začaly mi ji obývat pupínky, mrchy jedny. Značce Garnier jsem se teď docela vyhýbala, ale tohle jsem prostě chtěla zkusit. A nyní jsem zralá pět ódy na ní. Na druhé fotce vidíte jak jí, tak ehm.. nesmazaný tahák (pardon), tak i aktuálně zbožňovaný lak, je to ten od Flormaru, jehož cena, 1.5 eur, mi zvedla náladu. Nehty tak vypadají čistě, upraveně. 

...


16 comments:

  1. ten lak vypadá skvěle a tu módní událost zvládneš, uvidíš že to bude v pohodě:))

    ReplyDelete
  2. :D si to užij! :D a lak vypadá pěkně :)

    ReplyDelete
  3. jak vidím v krabičce,tak mám ten samý pudr affinitone od maybelline♥

    ReplyDelete
  4. no o stresu z nadcházející maturity je skvělá výmluva :)... ale třeba na tom něco bude :)

    ReplyDelete
  5. Vypadá dobře:) Taky jsem se Garnier docela vyhýbala, ale přemýšlím, že ho zkusím.

    ReplyDelete
  6. Ten "korektor" od Garnieru mám, ale je na mě šíleně tmavý (i v léte:D - ředitelka vápenky, co bych chtěla že) a pro mě naprosto nefunkční. Oči mám opuchlé stále a kruhy tak fialové, že by trumfly o fialovou temperu...Hold když to má někdo geneticky daná nezadělá to ani ten nejlepší korektor pod sluncem...
    Jo a s tou pletí...něco na tom bude, pleť sem nikdy neměla uplně super, ale od září je to čím dál horší a jediné co se změnilo - jím ještě větší množství čokolády než dřív a cukrovinek obecně a stresuje mě nadcházející maturita a stres se vždycky nějak na těle projeví...

    ReplyDelete
  7. a co to vsechno umi? rozjasnovac, nebo korektor? :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. mas krasnej lak na nehtech!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. jak se ta tyčinka jmenuje? :)

    ReplyDelete
  10. tohle nutně potřebuju!! je to ten roll-on, ne?:)

    ReplyDelete
  11. Já mám od garnier takový ten gelík, ten je na hojení nej, a touhle tyčinkou se fajn maskuje. Uznávám :-)

    ReplyDelete
  12. já mám garnier na čištění pleti ráda a tuhle kuličku určitě vyzkouším, s pletí mám problémy celoročně :(

    ReplyDelete
  13. Ono to tím asi opravdu bude. Také se mi blíží maturita a také se mi objevují pupínky, které se mi dřív nedělaly :( A tak děkuji za tip ;)

    ReplyDelete
  14. Tahle tubička i mě vykouzlí zázraky!:)

    ReplyDelete
  15. měla jsem dřív ten roll-on, co jenom hojí, ten byl super a pak jsem si koupila tenhle s tim korektorem a v létě byl bezva, ale teď už je na mě dost tmavý :(

    ReplyDelete