Wednesday, November 30, 2011

Zorya






Celý včerejší večer měl takovou zvláštní atmosféru.. Ač tedy byl krátký a  chvílema jsem si připadala jako vetřelec, tak se mi líbil.  Jak vidíte, moc jsem nefotila, přiznávám, fotky budete moct určitě vidět i jinde.. A k samotné prezentaci, šperky mi připadaly tak strašně jiné, působily na mě jakoby by byly nalezeny ve vysokých horách, tak tvrdé ,ale přitom tak čisté , jednoduché.. Přirovnala bych to jako když Superman (nebo Lex Luthor ..?) našel takové ty krystaly.. Zkrátka, jsem ráda, že jsem je mohla vidět a být tam. A děkuju Báře za vyfocení :)

16 comments:

  1. To první je náramek prosím? :o) Moc ti to sluší..a ta kabelečka*

    ReplyDelete
  2. Moc ti to slušelo:) Musela to být skvělá akce. ;)

    ReplyDelete
  3. Nádherné sáčko... ty zlaté knoflíky jsou super!

    ReplyDelete
  4. oo skvele.. vyzeraju celkom dobre :)

    ReplyDelete
  5. Ahoj, líbí se mi strašně moc tvůj styl...kdyžtak kukni na moje stránky děkuji..:))

    ReplyDelete
  6. Juuuuuuj, jsi úžasná! A hned ten první šperk se mi moc líbí. Přesně jak píšeš! Je čistý a moc pěkný. :)

    ReplyDelete
  7. love love the feather clutch! you look adorable! check out my blog and maybe follow me if you like. :)

    http://ieatyogurtforbreakfast.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. To zrcádko je sladké:)
    Sluší ti to, jako vždy:))

    ReplyDelete
  9. aká si bola pekná :) a to psaníčko sa mi moc páči!

    ReplyDelete
  10. já se do těhle šperků zamilovala už na Designbloku:
    http://boulevarddeprague.blogspot.com/2011/10/designblok-011.html

    ReplyDelete
  11. šperky jsou povedeně, pěkné a Tobě to jako vždy moc sluší! :)

    http://michellecakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. sluší ti to moc ! :)
    zvu tě ke mě na giveaway

    ReplyDelete
  13. Tú pierkovú kabelku mám v dvoch prevedeniach a je hrozne super:)

    ReplyDelete
  14. hahah :D to přirovnání mě pobavilo...:D

    ReplyDelete
  15. líbí se mi to tvé sáčko!

    ReplyDelete