Thursday, December 8, 2011

it Shoes




Na FACEBOOKU jsem se vám svěřila se svým trápením.  Stále nemám šaty. Vybírat boty jsem měla v plánu až už budu mít nějakou tu róbu ukořistěnou, ale moje neschopnost vybrat si ty správné šaty a především neschopnost obchodů a značek vytvořit ty správné šaty (ironie) naprosto změnila můj přístup. Šaty si budu vybírat tím způsobem, aby se hodily k těm nejkrásnějším botám, jež (doufám!) brzy najdu. Prozatím pár favoritů, které se perou o první místo. Máte svého koně?

23 comments:

  1. ty leopardí jsou nejlepší =)

    ReplyDelete
  2. Já jsem pro ty ze Zary s těmi "křidélkami" :)

    http://michellecakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mně se nejvíce líbí ty ze Zary, hned ty první dvě z leva:)

    ReplyDelete
  4. Mně se líbí všechny ty nude a přijde mi, že se k nim musí hodit snad všechny šaty. :) Líbily by se mi k nim třeba zelené..

    ReplyDelete
  5. určite Zara tie čierne vľavo, sú dokonalé

    ReplyDelete
  6. ty černé botičky vlevo ze Zary jsou kouzelné :) :)

    ReplyDelete
  7. první dvoje ze zary:)

    ReplyDelete
  8. Tie zo Zary majú skevlý podpätok :)

    GIVEAWAY on my blog
    karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ty červené z nelly.com! nebo ty s kytkou ze zary :))

    ReplyDelete
  10. V levo nahoře a vlevo dole jsou bezkonkurenční!!

    ReplyDelete
  11. Ty černé vlevo ze Zary jsou úžasný♥

    ReplyDelete
  12. ty krémové ze Zary jsou mé naprosté favoritky! :)

    ReplyDelete
  13. skvělý výběr *.* za mně ty z asosu nebo ze zary, bohužel jsem velmi nerozhodná .D

    ReplyDelete
  14. Tie hore s platformou sú všetky krásne, ale na takúto udalosť sa určite viac hodia tie prvé dva páry zo Zary :) Veľa šťastia pri vyberaní šatov ;-)

    ReplyDelete
  15. první ze Zary a nude z Topshopu. Bohuzel se svymi 180cm bych potrebovala nizsi podpatek a takovych krasnych ale nizkych moc neni(

    L.

    ReplyDelete
  16. Volila bych buď černou nebo nude barvu. Ty se ti budou hodit snad ke všemu :) Já osobně na těch ze Zary s těmi okvětními lístky bych se neudržela, když mají tak teňoučký podpatek. Každopádně pak napiš, které jsis vybralaa :)

    ReplyDelete
  17. Zara ty na levo! nebo zelený topshop!

    ReplyDelete
  18. Ty tyrkysové z Topshopu)), jsou úžasné!:) B.

    ReplyDelete
  19. Nejvíc se mi líbí ty vlevo ze zary, ty jsou skvělý

    ReplyDelete