Sunday, December 25, 2011

Vánoční dárečky





Až na noční návštěvu pohotovosti, nadšeně říkám, že tyhle Vánoce patřily k těm nejlepším. Od základu. Nemluvím jen o dárkách, i když , ehm, přiznávám, mají značný podíl na mém dobrém pocitu, ale spíše o celkové atmosféře, k níž nedopomohl jen smradlavý františek, nýbrž i jídlo, skoro až neuvěřitelně klidná, vše stíhající (!) matka, stoupající nervozita " a co když nepřiletí " mého bratra.. mohla bych takto pokračovat . Doufám, že jste si ty své užily taky tak. 

...

Pár slov " s čim to ten Ježíšek vlastně přiletěl ".

  • Světe div se, s jen jedním kusem oblečení (nepočítaje zásobu punčoch). Však jsem také vykřikovala do všech stran, že pravděpodobnost , že někdo jiný než já vybere pro mě ten správný kus oděvu (věřte, ani když si já sama vybírám, pravděpodobnost rozhodně není stoprocentní), je tak mizivá.. 
  • Dále s mými nejoblíbenějšími produkty ze Sephory a také s mojí nezbytností. 
  • S hodinkami. Neměla jsem nejmenší tušení, že je dostanu. Ale dostala. Vím, že si to vy, mojí drazí rodičové, nepřečtete, ale já, vaše zlá dcera, která vám vytrvale nechce ukázat co v posledních téměř dvou letech dělá, vám moc děkuju. 
Přeju všem ještě jednou krásné svátky !





16 comments:

  1. krasne hodinky
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Burberry Brit je nejlepší! Já jsem o všech dárkách věděla, protože, jak říkáš nikdo mi oblečení nevybere lépe než já.

    ReplyDelete
  3. ty hodinky jsou nádherné ! ♥

    ReplyDelete
  4. Ty hodinky jsou nádherný! :O :) tak si užij i zbývající dny prázdnin :)

    ReplyDelete
  5. Nelo, nemohla by ses tu prosim nekdy trochu rozepsat o podkladovyych bazich? Ja marne uz pekne dlouho hledam tu pravou (tuhle od sephory jsem jeste nemela) a hlavne nejakou ucinnou na ocni vicka, jestli nemas tip. Dekuju ;)

    ReplyDelete
  6. Jee už se nam stskalo :D:) Pěkný článek :))

    ReplyDelete
  7. Tu istu kabelku ale v ružovej farbe mám tiež :)

    ReplyDelete
  8. Ty hodinky jsou vážně moc pěkné! :)

    http://michellecakova.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Odkud je ta kabelka prosím?

    ReplyDelete
  10. Ty zlaty hodinky od DKNY ti strasne zavidim, sou krasny, takovy si taky preju :)

    ReplyDelete