Sunday, January 22, 2012

No. 21 pre-fall 2012







Alessandro Dell'Acqua a jeho dokonalá kolekce pro značku No. 21, pre-fall 2012.

Žádná jiná ve mně nezanechala tak silný dojem. Tolik inspirace v jedné kolekci pro nadcházející období. Líbí se mi barvy, materiály i celkový styl. Mám ráda ženskost, ale přitom neokázalost a jednoduchost. Také se zaměřte na boty, jsou krásné, ženské, jemné , elegantní. Líbí se mi hlavně proto, jak kontrastují se současnými trendy bot, což jsou černé mohutné platformy, pánské loafers, creepers. Jsem nadšená !


facebook

16 comments:

  1. Líbíse mi hlavně všechny ty kabáty! Jinak ta zelená barva taky není k zahození :)

    ReplyDelete
  2. loafers jsou nahodou krasne! mas pravdu, kolekce je krasna, nejlepsi je na ni kombinace barev (az na tu ruzovou, ta mi tam vubec nesedi) :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. loafers jsou supr ! jasně, jen příjemná změna, oproti inspiraci pánským botníkem :)

      Delete
  3. fajna kolekcia. len taky maly dotaz, co mas proti ciernym platformam? :) chcela by som len znat tvoj nazor.. http://www.onlinenextshop.com/images/Christian%20Louboutin%20Platform%20Pump%20Rouge-black%20high%20heels1002.jpg (taketo podobne mam a tiez mam v umysle zobrat si ich na svoj maturitny ples, takze kebysi mi povedala ze su zle, bola by som velmi zklamana, haha). maj sa pekne!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já proti nim nic nemám, spíš jsem měla na mysli, že je to příjemná změna, většina kolekcí v poslední době měla jen různé wedges, platformy.. zkrátka tvarově méně ženské boty. Ale já je také nosím :) A tyhle jsou suprové, klasika, která nezklame :) Také se měj pěkně ! :)

      Delete
  4. všechno krom druhého mě naprosto uchvátilo!! aach♥ a ty boty se mi taky líbí...zaujalo mě že je to prostě jinak než poslední dobou;)

    ReplyDelete
  5. Ty boty jsou dokonalé,ty mě zaujaly hned na první pohled

    ReplyDelete
  6. tA SMARAGDOVA ZELENA je uzasna:))
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ty boty nemají chybu a moc se mi líbí ta zelená barva plus kabáty :)) je to celkově oproti kolekcím ostatních značek něco jiného, krása :))

    ReplyDelete
  8. přesně takhel nějak bych popsala můj styl. staršně se mi to líbí !! ♥♥

    ReplyDelete
  9. myslím, že jsem tuhle kolekci už někde zahlédla. hned se mi do paměti vryla ta zelená, ikdyž jí opravdu nemusím, tenhle odstín se mi strašně líbí a je velmi trendy. a líbí se mi little black dress, hned první zleva v druhé řadě :) mají rozkošnou modelku.

    ReplyDelete
  10. Very nice collection!
    If u can, visit:
    http://unknownlooks.blogspot.com/
    See ya!

    ReplyDelete
  11. love it!

    http://karissaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete