Wednesday, January 11, 2012

Red Skirt











ZARA tee / HM skirt / Mango bag / DKNY watch / Pimkie shoes


Malá poznámka pro začátek, připomínám, ač nemám na fotkách kabát, věřte, že kabát jsem měla , během focení jsem neumrzla (všimněte si prosím krajiny zalité sluncem) a po skončení jsem kabát opětovně nandala.

Během pár týdnů se událo toliko změn. Znovuobejvená záliba v nošení sukní, naprosto neočekávané vzplanutí k ničení si nohou v podpatcích, současně konec (na jak dlouho ?) užívání si outfitů s romantickými prvky.. Milé čtenářky, toť jen výčet oněch módních převratů.

Nevím, co se stalo. Opravdu to netuším, ale nějakým záhadným způsobem jsem vzala na milost tento typ sukní. V minulosti jsem si v něm připadala , řekněmě, mírně useknutá, nakynutá, široká, neforemná. (Další adjektiva spojená s opravdu .. blbým.. pocitem netřeba psát). Teď mám pocit, že k mým zoufalým dvoum (!) kusům aktuálně vévodících mému šatníku musí přibýt další. Tuto červenou jsem sehnala ve slevách v dětském háemku. Sice moc dobře nechápu ono číslování (toto je 134), ale sedí mi (možná jen můj dojem) výborně. S mým oblíbeným béžovým oversized tričkem. Nemám sice v lásce doplňky, nicméně hodinky mám ráda. Zvlášt ty s láskou vybírané rodiči.

Hezký den !


FACEBOOK, FORMSPRING


23 comments:

  1. Ta sukně je nejlepší! Jsem ráda, že je po delší době outfit, tvé jsou prostě skvělé!

    ReplyDelete
  2. ach, ty tvé nohy až do nebes! :) ty jsi pro sukně jako stvořená.

    ReplyDelete
  3. Thank you! Oh that's great! I really liked your country!
    Nice outfit and you've got gorgeous hair!

    ReplyDelete
  4. Vsechno do posledniho detailu se mi libi :))

    www.ivetsperspective.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ty tvoje nohy!:O ..skvělá kabelka a sukně:) moc ti to sluší:)

    ReplyDelete
  6. Ty a nakynutá? Blázne! Miluju tvý nohy!

    ReplyDelete
  7. krásná sukně i triko;) sluší ti to!

    ReplyDelete
  8. ta sukně je skvělká .. k tvým srnčím nekonečným nohám jako stvořená !! :)

    ReplyDelete
  9. A neumrzla si.)..? Ta sukně-vlastně minisukně-je úžasná, ale já bych si ji trochu prodloužila. Mimochodem, všechno na tobě je úžasné.

    ReplyDelete
  10. miluju DKNY hodinky :) taky jedny vlastním a prakticky je nesundáávám :P nebo střídám s Guess hodinkama :D

    ReplyDelete
  11. Toto ti fakt pristane! všetko :)
    a zas ti narástli o hodný kus vlasy! :)

    ReplyDelete
  12. Jsem hrozná detailistka, ale nemáš náhodou na pravé noze umělé vlákno od cedulky ještě? :DD
    Outfit je krásný!

    ReplyDelete
  13. Mia- jojo :D nemohla jsem nikde najít nůžky :D

    ReplyDelete
  14. moc ti to slusi,kocko
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Červená ti moc sluší, sukně taky..:)

    ReplyDelete
  16. Já takovou pořád chci a pořád nejsem schopná si ji koupit :) ty jsi tak krásně hubeňoučká a máš nejlepší vlasy na světě.

    ReplyDelete
  17. AHoj..miluji tvůj blog..je užasný ..chtěla jsem se tě zeptat to máš punčocháče nebo silonky co nosíš ráda..kde je kupuješ?,.:))

    ReplyDelete
  18. Veronice - jsou to punčochy :) nosim je hodně ráda, zahřejou víc než rifle nebo legíny :) a kupuju je všude možně. HM, Calzedonia, FF ..

    ReplyDelete
  19. Tu sukni z dětského H&M mám taky! :D

    ReplyDelete
  20. Super:-).

    Http://anns-fashion-blog.blogspot.com

    ReplyDelete