Friday, January 27, 2012

SPRING 2012





.. aneb co mě bavit bude a naopak.

  • Sportovní look. Ne, rozhodně ne pro mě. Nemám ráda cokoli sportovního, nejen proto, že tomuto trendu holduje 85 % holek  v Česku, i když o tom vlastně nevědí. Zůstávám věrna maximálně jednoduchým bílým a černým tričkům. Letos na jaře ideálně do véčka. 
  • Zkrácený top . Ano ano ano. Nevím sice, jak to bude fungovat v praxi (ach ty pohledy ve škole), ale rozhodně to zkusím. Obyčejný černý se silnýma ramínkama, nebo s retro vzorem.
  • Bílá barva. Nemám ráda bílé spodky, ale myslím, že nadešel čas si konečně pořídit bílé sako. Nejlépe lehce asymtrické.
  • The Great Gatsby. Samotný trend mě nadchnul, miluju inspirace knížkou/ filmem. V takovém duchu budou i mé maturitní šaty.
  • Inspirace ocenánem. Ne. I když psaníčko ve tvaru mušle.. 
  • Pyžama. Top, ve kterém se v poslední době objevuje Rumi Neely, ten připomínající pánský vršek od pyžama, je za poslední dobu jediná věc, jenž se mi u ní absolutně nelíbí.
  • Pastelové barvy. Jedině na doplňcích. Ale růžové šaty by také nebyly k zahození.

Koláž je složena z kousků, které budou tohle jaro pro mě zásadní. I když.. nikdy nevím, s jakou náladou se příští den probudím, ani to, zda věci, co se mi líbí teď, se mi budou líbit i za týden. Stále však platí, že teď mám období bez romantických svršků, šatů, čehokoli jiného, spíše dávám přednost větším jednoduchým topům, černým botám (co nevidět proběhne změna stráží - černá nahrazena pastelovou růžovou), jednoduchým střihům, šedé a nově také sukním, nejinak jednoduchého střihu.  

A co vy a vaše jarní plány ? 



20 comments:

  1. ta koláž je nejskvělejší!!

    ReplyDelete
  2. jé tu sukni mám , akorát ve fialové :) a ta nude kabelka je úžasná , neustále se nemůžu rozhodnout jestli si ji koupit nebo ne :D

    ReplyDelete
  3. nohavice sú super :)

    http://karissaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Něco od tématu,chtěla by jsem se prosím zeptat jaký používáš na focení foťák protože tvoje fotky jsou moc hezké,děkuji :-)

    ReplyDelete
  5. ten šedý svetr je super...jinak taky to vidím s pastelovými barvami jen na doplňcích:)

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Také to tak mám, co se mi líbí dnes, může být za týden úplně jinak:) Ale jsem pro bílou a pastelové barvy (a nejen na doplňcích:))

    ReplyDelete
  7. Tak těmi věcmi bych rozhodně nepohrdla. Tělové lodičky považuji za nutnost, kterou prostě musím mít, bílé sako není nikdy k zahození a po tričku s véčkovým výstřihem a kapsičkou se dívám už nějakou tu chvíli.

    http://akastie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. u mě bude jaro ve znameních jednoduchých střihů a výrazných barev, chystám se na modré skinny kalhoty a stříbrné psaníčko...

    ReplyDelete
  9. ta sukně!!! poslední dobou řeším podobné věci, tak se těším na tvoje nákupy a výsledné outfity! ;)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. absolutne VE VSEM ses mi trefila do vkusu... dokonalost :)

    http://ivetsperspective.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. nice collection!!
    anyways i just found ur blog...n i think its nice!!! i would love to catch up more with ur coming posts...So how abt we follow each other??let me know ->
    More2mystylediary.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Amazing items. The blue jeans and white blazer is super cool and chick! Love it. I hope you'll check out my blog :) Have a nice day!
    xoxo Victoria

    www.victoriakraft.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Teda já na zkrácený top asi nemám dostatečnou odvahu a hlavně břicho :)
    A ty modrý kalhoty se mi moc líbí.

    ReplyDelete
  14. lovely inspiration!

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. great items!!

    XO, Carmen
    pls look also at my blog and become a friend,
    www.mydailyfashiondosis.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Tie nohavice sú krásne :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. kalhoty a zkrávený top jsou super, celkově je to super výběr

    ReplyDelete