Friday, February 17, 2012

Bílé šaty v mém šatníku





Můj šatník . Fotky pořízené pro magazín ANNETTE. (určitě se podívejte)


...

Právě vedle mě leží na posteli nová Elle. Jeden z mnoha kladných dojmů - její nebývale dobrá titulka s úžasnou Michelle, ze které přímo srší inspirace na celé jarní období. Hned jak jsem prolistovala stránky s jejím rozhovorem, musela jsem si zkusit svoje nové bílé šaty, má další trofej ze zimních slev. Aktuálně z nich mám přinejmenším stonásobně větší radost. Navíc mi i trochu připomínají bílé šaty, ve kterých hrdě kráčela Kate Moss na vuittonovské přehlídce. 


16 comments:

  1. krása,akorád pro mě by to bylo malé ! :D

    ReplyDelete
  2. mně se hrozně líbí tyhle šatníky bez rámů :) přidje mi to takový osobitější. Akorát já bych si to nedokázala uklízet a všude by se mi válelo oblečení :D

    ReplyDelete
  3. všechny šatky co jsou vidět jsou parádní! a fotky s michelle taktéž, ty její šaty chci! .D
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ten stojan každému závidím. Mě by se do pokojíčku nevešel :(

    ReplyDelete
  5. všetky šaty, ktoré tam máš vytiahnuté vyzerajú super :)
    sillyworldbynat.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Růžové botky jsou fajne:-))

    http://www.anns-fashion-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. taky to mám tak, že když něco co mám už déle doma objevím někde v elle nebo tak, tak se v mých očích ten kousek okamžitě "povýší" =)
    ty šaty jsou krásné... a ještě se mi líbí ty nude lodičky s otevřenou špičkou;)

    ReplyDelete
  8. mas to pekny :) mne se nejvic libi ty ruzovy balerinky

    ReplyDelete
  9. těším se, až tě uvidíme v těch šatičkách, jsou krásné! :)

    ReplyDelete
  10. Ty nude lodičky jsou božské, asi jako ty květinové šaty bez ramínek, odkud je máš ? :)

    ReplyDelete
  11. super, taky se těším na jaro a na všechny šatičky!

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. bože ty jsou nádherné! a i ty další šaty jsou krásné..máš úžasný vkus! ♥

    ReplyDelete