Wednesday, February 29, 2012

Hodnocení






Racionální vysvětlení, objektivní zhodnocení situace. To ať provází všechny naše nákupy. I když. Ukážu vám příklad přesně toho, jak se (ne)má nakupovat. Slečny, začneme. Kvalita nad kvantitou. Amen. Heslo rozumných dam. Když o tom tak přemýšlím, je to spíše univerzální heslo. Teď jsem tedy nemusela přemýšlet, ale přece jen, v rámci sciového výcviku. Jsem přesvědčená, že toto moudro mi zkrátka musí bdít kdesi v podvědomí. Bohu (žel /dík) zcela nezbedně zaspalo. Ze zvědavosti jsem zamířila do ústeckého Pimkie, co kdyby čistě náhodou tam na mě čekal opět nějaký ten dokonalosti se blížící a peněženku nezruinující pár bot. Výsledek můžete prosím vidět na prvé fotce. Opravdu byste za sebou nechali perfektně vykrojené balerínky za neuvěřitelných 140 Kč ? Nicméně podotýkám a znovu opakuji, jsou natolik pohodlné (zelené jsem již stačila otestovat), že s odstupem tří dní hodnotím jejich koupi jako tu zdařilou. 

Snila jsem , dnem nocí jsem toužila po tom onom senzačním shopperu. Mám ho. (Při pohledu na něj se koutky instinktivně přibližují k uším.) Bylo načase věnovat nemalý odpočinek mé Mango společnici. Nový přítel z Lindexu se jako náhradník osvědčil bravurně. Tento nákup hodnotím jako vskutu výborný, a co víc, založený na racionální podstatě a to té, černých kabelek není nikdy dost.

Není od věci investovat do krásy. Krásko, vítej v Americe. Řadím se k řadě obšastněným uživatelkám micerální vody od Biodermy. Ale také je ze mě nadšený fanoušek čistícího gelu od Avene. 

Máte domnění, ba jste si naprosto vědomi, že jste nějací. A máte jisté zásady, které k té nějakosti patří. Slíbíte si něco. Daří se vám to dodržovat. Můj slib ? Nebudu podléhat mým neřízeným sentimentálním projevům nadšení, které skoro vždy neúnosně vyustívávaly v koupi absolutně nepotřebných, nenositelných věcích. Řekla jsem si, že od jisté doby, si nebudu kupovat takové oblečení, o němž s jistotou vím, že zaujme místo v mém šatníku, avšak málokdy (v tom lepším případě) se dostane na vzduch. Počítaje cokoli romantického, ujetého, nejednoduchého. Ale jeden krok vše změnil. Byl to krok učiněný v Zaře. Ihned jak jsem je uviděla na ramínku, ihned jak jsem se jich dotkla, celý svět jakoby patřil jen jim. Utíkala jsem do kabinky. Nikdy jsem na sobě neměla podobné. V tu chvíli jsem si jasně uvědomovala, že ne-ne, Nelo, tohle není to, co sis plánovala. Ale ty šaty jsou jedna z těch věcí, jenž si obléknete a cítíe se krásné. Která z vás si to o sobě říká, která to o sobě ví ? Jen málokterá. Proto tento nákup nemíním hodnotit jinak (ač je tím nejhorším) než tím nejlepším. 

12 comments:

  1. Heh, taky jsem zrovna zveřejnila článek ve kterým mám Biodermu a Avene! :D Nejlepší, souhlasím! :))

    ReplyDelete
  2. Biodermu také používám:-). A co týká nákupů, radši už si nic neslibuji protože hned jak vlezu do nějakého obchodu, tak na veškeré sliby zapomenu:-DD

    http://anns-fashion-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ty balerínky jsou krásné a máš to skvěle napsané ! Opravdu je to jeden z mála článků, který mě opravdu bavilo číst v tomhle blogovém světě ! .)

    ReplyDelete
  4. někdy jde zkrátka rozum stranou. ;) ale většinou to myslím bývá k užitku!

    ReplyDelete
  5. také jsem na ty balerínky tam koukala, ale bohužel tyhle barvy mě nějak nesedí :X

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. já sem tak blbá, na tyhle balerínky jsem v ústí koukala zrovna o víkendu-měla jsem je vzít :D
    a avene gel mi dneska koupila maminka, tak jsem zvědavá jak funguje!

    ReplyDelete
  7. Vážně skvěle napsané! :-)

    ReplyDelete
  8. Bioderma je super :)

    http://karissaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. hlavně že si to umíš tak krásně zdůvodnit:)) tvůj nákup hodnotím více než kladně! baleríny jsou krásné a ty šaty..ach ♥

    ReplyDelete
  10. krasne balerinky
    http://sienastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete