Thursday, February 16, 2012

ROCKPLES





Ačkoli už je čtvrtek večer, jako bych byla stále nabita dojmy, které ve mně zanechal můj maturitní ples. Už jen fakt, že jsem na sobě měla asi ty nejúžasnější šaty, jaké jsem mohla mít, dělal z tohoto večera večer nezapomenutelný, výjimečný. Svojí červenou nádheru jsem měla od středečního odpoledne pověšenou doma, asi vám nemusím vysvětlovat, proč se stala na zbývající dny mým domácím oděvem. Chvílema jsem si připadala jako Cecilia Tallis, chvílemi jako hollywoodská herečka z 20. let. Tak strašně jsem se těšila na pocit, až si přidržím vlečku, zvednu hlavu, usměju se a směle si za zvuků Valerie od Amy půjdu pro svou šerpu. Tuhle pasáž trochu narušil fakt, že jsem byla nervózní jak pr.. , s prominutím,  a před tím jsem se hojně posilnila "posilnovačema" a malinovým džusem. Sešteno podtrženo, jediné co jsem vnímala byla moje nutná sebeobrana před drobnými, které se hrnuly od stolu s mojí věrnou podporou. Až na pár nepodstatných věcí ( za všechny jmenuju 2 hodiny strávené u kadeřníka a následné domácí smytí výsledku ) se při vzpomínce na tento ples v duchu usměju, neboť lepší jsem si ho ani nepředstavovala.

15 comments:

  1. ty jo jak to ty vlasy? :-O strašně ti to slušelo :)))

    ReplyDelete
  2. úplná cecilia :D! v červené jsou ty šaty snad ještě hezčí^^

    ReplyDelete
  3. škoda toho účesu, hodilo by sa k tomu niečo výraznejšie ..tá slečna vedľa teba v krémových šatách je super oblečená :-)

    ReplyDelete
  4. tyjo proč nikdo nikdy není spokojen s tím, co mu kadeřnice vytvoří? :D já taky nebyla..;)
    taky jsem si ten svůj lepší představit ani nemohla:)
    a strašně ti to sluší, ty šaty jsou prostě úžasnééé:)

    ReplyDelete
  5. ted mě mrzí, že jsme neměli maturitní ples :( hrozně ti to slušelo! p.s. ale máme alespon skoro stejné šerpy! :D

    ReplyDelete
  6. krasny, moc ti to sluselo :)

    ReplyDelete
  7. ty balónky jsou brutááální!

    ReplyDelete
  8. Pročpak si výtvor kadeřníka musela zlikvidovat??:-)

    Http://anns-fashion-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Jelikož jsem měla to štěstí a na plese jsem byla, tak musím přiznat, že to byl nejhezčí ples, na jakém jsem letos byla. Měla jsi krásné šaty a moc ti to slušelo! :)

    ReplyDelete
  10. máš úžasnú postavu!

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Si pekna, ale preco na kazdej fotke byzeras ako pred rozplakanim sa? :DD

    ReplyDelete
  12. slušelo ti to! taky jsem měla letos maturitní ples a taky jsem byla šíleně nervózní, ale dala bych si to znova, znova a klidně znova :)

    ReplyDelete
  13. škoda, že nejdou ty šaty lépe vidět.)

    ReplyDelete
  14. no jo, s kadeřnicema to bývá těžký...to znám, taky se mi můj maturitní účes nelíbil na 100%

    ReplyDelete