Saturday, February 18, 2012

SAKO




Mám absolutně nedůležité, naprosto marnivé dilema. Ale stále je to dilema ! A to si žádá rozřešení. Pár návštěv Prahy (nejsem naivní, nedoufám v jednu) teď hodlám věnovat k nalezení onoho pravého bezchybného saka, které co do dokonalosti bude konkurovat mému milovanému tmavě modrému. Hm. Úkol bychom měli. Teď jen malá otázečka, nad níž poslední dny dumám (věřte, že čas k dumání nad tímto problémem je omezený), je následující. ČERNÉ X BÍLÉ ? KLASICKÝ STŘIH X DELŠÍ PŘEDEK ? Pořídila bych si obě, ale vím, že si oblíbím jen jedno a té druhé chuděry si ani nevšimnu. Praktické já říká černé, to módní já říká bílé. To pravé já mlčí. No. 

39 comments:

  1. cerny, ale strih jako je to bily :D

    ReplyDelete
  2. bílé!:) když už máš tmavě modré, to je skoro jako černé :))

    ReplyDelete
  3. Mě se nelíbí ten knoflík, takže jsem určitě pro to bílé! Přijde mi, že klasické černé by jsi sehnala snad i H&M a bylo by hezčí ještě jednoduší.

    ReplyDelete
  4. Bílé. Myslím,že na tobě krásně vynikne a ty v něm též ;)

    ReplyDelete
  5. pokud ještě nemáš černé, tak to a střih toho bílého! Pokud máš černé, tak jednoznačné bílé!:))

    ReplyDelete
  6. pokud nemáš žádné černé sako, tak černé, pokud minimálně jedno máš, tak bílé přesně to co je vpravo!

    ReplyDelete
  7. Pro mě by byla jasná volba kombinace ČERNÉ KLASICKÉ :)

    ReplyDelete
  8. rozhodně klasický střih... a pokud jen jednu z těchto barev tak rozhodně černou.. já letos plánuju koupit černé i bílé

    ReplyDelete
  9. Řekla bych bíle, ale k tobě mi víc sedí černé a aby to nebyla nuda, tak můžeš zvolit právě ten zajímavější střih ;)

    ReplyDelete
  10. Těžké rozhodování, ale bílé! :))

    ReplyDelete
  11. Ja by som povedala biele klasický strih :) (asi preto ze aj ja take hladam O:-)

    berylka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. krásne sú obe ale ja by som si kúpila čierne

    ReplyDelete
  13. rozhodně bílé!

    ReplyDelete
  14. černé. určitě;) bílé tě potká náhodou ve slevách, uvidíš;)

    ReplyDelete
  15. za mňa nestarnúce čierne, keď tak vsaď na ten zaujímavejší strih :)
    sillyworldbynat.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. černé se střihem vpravo:) nebo i bílé!obě sou pěkná :D

    ReplyDelete
  17. rozhodně to bílé, má super střih a je zajímavé...teď se zase vrací pastelové barvy, světlá džínovina, barevné skinny kalhoty a k tomu se bílá bude perfektně hodit .)

    ReplyDelete
  18. Klasický střih. Tudíž černé. I když toto má zvláštně "dlouhé" rukávy (nenacpeš pod něj triko s dlouhým rukávem). Ale bílé budeš muset pořád prát a brzo bude na odpis. Nezávidím tohle dilema.. Veronika

    ReplyDelete
  19. určitě bílé! módní já je lepší :D

    ReplyDelete
  20. Rozhodně bílé! Má hezčí střih, na jaro/léto se hodí mnohem víc než tmavé barvy a navíc tmavě modrá je v podstatě černá :)

    ReplyDelete
  21. Mne sa viac páči biele, pretože nie je také typické a všade sa objavujúce čierne. Podľa mnňa ťa ako brunetku viac rozžiari a oživí každý outfit. Plus strih sa mi tiež viac páči u bieleho ako čierneho saka. Ja mám obidve farby ale viac nosím biele.

    ReplyDelete
  22. nejlepší by byl střih toho bílého a černá barva :D bílé je sice supertrendy ale ja bych ho mela hnedka jako čuně :/

    ReplyDelete
  23. k tobě rozhodně to bílé!
    budou k němu vypadat úžasně tvoje dlouhý hnědý vlasy.. :-)

    ReplyDelete
  24. mně se líbí to bílé, ale moc nevím, kam bych ho nosila...k tobě by se určitě hodilo ;)

    ReplyDelete
  25. líbí se mi střih toho bílého,takže říkám BÍLÉ ! :)

    ReplyDelete
  26. rozhodně bílé!! :-) myslím že i k tvé postavě se bude lépe hodit střih bílého, měj se hezky! :-)


    www.peka-store.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Těžké rozhodování. Bílé i černé:D

    ReplyDelete
  28. máš pravdu, černé je praktické, ale bílé je bílé ;-)

    ReplyDelete
  29. jednoznačně bílé.
    http://reblfiore.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ja bych do bileho nesla, protoze rukavy a limec se brzy otahaji a bude vypadat osuntele za polovinu casu, nez to cerne...

    ReplyDelete
  31. k Tobě bílé v klasickém střihu!

    ReplyDelete