Thursday, March 15, 2012

Milovaná tmavě modrá







HM blazer / tee / scarf / Topshop shorts / Pull&Bear bag / Bershka shoes

Míváte také ten vítězoslavný pocit po odškrtnutí všech již s veškerou pýchou splněných úkolů, které jste si svědomitě zapsaly do svého stylového diáře ? Přesně tenhle pocit mě ne a ne zachvátit v poslední době, přestože ten správný čas si z této činnosti udělat koníček. Nicméně, těžký to život maturanta - přece jen ohrané téma.

Připojuji také pár slov v podobě ódy na boty. Jsem do nich bláznivě zamilovaná, toť fakt, a co víc, ony  mi naoplátku prokazují službu v podobě nezničení mých nohou. Však víte už i o mé další lásce, a to k tmavě modré.( Pastelové hýření mě míjí mílovými kroky. Tak proto. ) Plně jsem si její náruč užila, vytáhla jsem si dokonce i svůj šátek s koníkama. Toho jsem si vždy cenila pro jeho um dát outfitu tu potřebnou atmosféru. Tedy, vítej opět na scéně. Jaro i šátku !

FACEBOOK 

42 comments:

  1. Moc ti to sluší tenhle styl se mi moc líbí !

    ReplyDelete
  2. nekonecne nohy mas! vsetko skvele! takuto modru tiez milujem! to sako, sortky, BOTY, satku zeriem..proste balada.

    ReplyDelete
  3. Ty boty jsou perfektní a celý outfit je povedený!

    ReplyDelete
  4. auuu, vlastní niekto dlhšie nohy ako ty? :))

    ReplyDelete
  5. ty máš taaak úžasný nohy! moc ti to sluší a líbí se mi, že jsi stále věrná svému stylu, toho si na blogovacích slečnách cením nejvíc;)=)
    PS: těžký život maturanta znám velmi dobře =D;)

    ReplyDelete
  6. haha, mě tenhle pocit taky ne a ne zachvátit;) těžký to život maturanta..ano;)
    ty boty jsou dokonalé! a ten šátek opravdu dodává tu potřebnou atmosféru:) jsi krásná.. ♥

    ReplyDelete
  7. ty šortky mi přijdou až moc krátké, ale ty boty jsou překrásné!:)

    ReplyDelete
  8. jednu z ód pridám aj ja, sú nádherné! vážne, keby som nebola taká vysoká ako som tak by som si ich kúpila!

    ReplyDelete
  9. CHCI - TVOJE - NOHY ! hned

    ReplyDelete
  10. krásné, jen by sis měla kupovat punčocháče bez toho zesíleného pruhu nahoře, když to pak takhle vyčuhuje. Každopádně botky jsou super. Jenom mám ještě dotázek. Vy se nemusíte ve škole přezouvat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jojo, ty punčochy si musim nutně pořídit :) a ne, nemusíme. Je to na tobě, jestli se přezouváš

      Delete
  11. ty tvoje nohy jsou nádherný, ale možná bych zvolila trošku kratší kraťasy, přijdou mi už až moc krátké. botičky jsou nádherný :)

    ReplyDelete
  12. ta první fotka je nádherná a ty boty taky:)

    ReplyDelete
  13. Jsi jsou vysoké, ale nedivím se, že je miluješ. takové boty bych vyvažovala zlatem!

    ReplyDelete
  14. Ty boty jsou nádherné a celkově ti to strašně sluší :))

    ReplyDelete
  15. tohle sacko mam taky a i ty puntikaty satky z minuleho postu. miluju namornicky kombice tmave modry, cerveny a bily. a hlavně bych teda chtela tvoje nohy!

    ReplyDelete
  16. Kde se takový nohy kupují?

    ReplyDelete
  17. Ty jsi prostě kočka, kočičí. Aach

    ReplyDelete
  18. great outfit, my favorite part is the shoes!


    XO Sahra
    EffortlessCool
    PS: I'm hositng a giveaway of my favorite beauty products including Dior on my blog, check it out/enter HERE

    ReplyDelete
  19. mas nekonecny nohy! a ty botky jsou krasny :)

    ReplyDelete
  20. Parádne sako..tmavomodrá v spojení so zlatou je vražedná kombinácia ;)

    Petra Toth Jewellery (giveaway)

    ReplyDelete
  21. boty jsou úžasné :) a ten pocit se u mě taky není :D máš krásné vlasy :)

    ReplyDelete
  22. skvelé vlasy, noha a boty :)

    http://www.karissaworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. sako a šátek jsou moc hezké

    ReplyDelete
  24. tie botky su skvele mas v nich - ale hlavne aj bez nich skvele nohy! :)

    ReplyDelete
  25. Prosímtě najez se ! Myslím že mluvím za všechny kluky,ale tohle je už nechutné . Přijde mi hloupý nejest a neříkej že nějak moc jíš,podle toho co vidím toho moc nesníš .

    ReplyDelete
  26. Úžas sako a botičky! Jen nechápu, jak můžeš být tak hubená, tyjo!

    ReplyDelete
  27. Škoda, že u nás nie je také počasie, aby som si mohla také niečo obliecť. Krásny outfit, veľmi ti to pristane! :)

    ReplyDelete
  28. Perfektné! Všetko :)
    www.simimaus.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Tak já myslím, že s tímhle by ti ze scií měli dát percentil rovnou 120 :)))))

    ReplyDelete
  30. Ehm,já vím,je to každého věc,avšak i když si to Tvé nohy můžou dovolit,tak ty kraťasy jsou přece jenom "trochu" moc krátké..Nicméně pokud se v nich cítíš dobře..:}

    ReplyDelete
  31. když jsou ty kraťasy krátký tak moc, že ti z nich vyčuhují kalhotky..

    ReplyDelete