Sunday, March 11, 2012

Navy Spots



Bershka shoes / HM dress

Nevím, kde ona láska k tmavě modré a k puntíkům začala. Za poslední měsíc čtyři takto barevné věci a tři takto ovzorované. Nicméně nadšená jsem z každého kusu. Zejména z bot. Tak lehké, tak pohodlné (pevně v to doufám, ale těch pět zkušebních metrů v obchodě obstály na jedničku). V hlavě se mi místo maturitních témat vynořují obrazy outfitů, v nichž budou hrát svou roli. První z nich bude ve spojení se šaty. Uá. 

pozn. do léta nenakupuji. a když už, tak jedině obyčejné, jednobarevné, nadčasové, rozumné kousky.

Hezký večer !

27 comments:

  1. uá! a tu "poznámku" mám naprosto totožnou :DD;)

    ReplyDelete
  2. Moc se mi líbí, jak píšeš ty články. A držim palce v nenakupování :D

    ReplyDelete
  3. Ty šaty jsem si taky nedávno koupila :)

    ReplyDelete
  4. waw, tak tie topánky sú nádherné!:) myslím si, že tento nákup sa veľmi oplatil:)

    ReplyDelete
  5. Moc hezký:) Taky poslední dobou miluju puntíky! Vždycky jsem je moc nemusela, ale teď.. :)

    ReplyDelete
  6. Aj ja mám poslednú dobu slabosť na tmavo modrú farbu:D Podobné šaty mám a zajtra si ich dávam na maturity, tak snáď mi prinesú šťastie :D

    ReplyDelete
  7. Ty botky jsou moc pěkné ! Nějaké takové bych chtěla , ale uzavřené :)

    ReplyDelete
  8. nejvíce se mi líbí poznámku "do léta nenakupuji a když už,tak jedině.... )
    nakupování je vášen a říct si "už ted nebudu naskupovat až třeba do vánoc" nebo jakýkolov časový úsek je docela špatné, já to zkusila vydrželo mě to zhruba 5-6 měsíců (od září do konce ledna) pak jsem šla s kamarádkou a se sestrou a sestřenkou nakupovat a běhěm asi dvou hodin jsem měla litr a půl v čudu a přemlouvala ségru at mě půjčí ještě tak stovku nb dvě abych si mohla něco koupit :D :D
    No a od tý doby, jsem toho utratila fůůůru, (opět) děs běs, no a mám nálepku shopaholička :D

    ReplyDelete
  9. PS. ty šaty jsou přenádherné a ty boty téééž ♥♥ musím si nějaké na léto taky pořídit :D

    ReplyDelete
  10. Krásný:) Ty puntíčky jsou hrozně roztomilý :D

    ReplyDelete
  11. to vypadá skvěle. Tečka . :D

    ReplyDelete
  12. tohle jsem měla minulý podzim! :D to tričko je nádherné! :)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Tak boty ti závidím! :D Jsou vážně pěkné :)

    ReplyDelete
  14. pjekne ulovky :)
    http://pillsheart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Musím pochválit botky! Jsou opravdu úžesné :))

    ReplyDelete
  16. boty sou užasne,ale jsem zvedava co budeš říkat po celem dni chození v nich :-D
    hej posl.dobou taky začínám pokoukavat po modrych vecech,mám plnou skřín černé tak to chce trošku voživeníčko :D

    ReplyDelete
  17. taky mám ráda tmavě modrou, beru jí jako náhradu za černou, v té totiž vypadám moc bledě
    to si taky říkám, že třeba měsíc nenakupuju a pak to nakonec stejně nevydržím :D

    ReplyDelete
  18. tak tohle jsou opravdu božské úlovky! nemůžu se dočkat až je na Tobě uvídme :) a držím s tebou nakupovací půst, po víkendu v Praze moje peněženka zabrečela :D

    ReplyDelete
  19. krása,krása,krása!! :)
    trulynow.blogspot.com

    ReplyDelete