Sunday, April 8, 2012

Asijský vítr v Čechách






HM kimono / Bershka top / Zara jeans / Lindex shopper / Asos heels

Dočítám Čekání na Godota. Nevím, zda-li to chápu správně, respektive, zda-li se na to dívám z toho správného úhlu. Je těžké do čtení nevkládat svou zkušenost nebo své aktuální rozpoložení. Alespoň pro mě. Proto mi v tuto chvíli , v tuto pernou dobu připadá, že také marně, avšak s nadějí,  vyhlížím svého Godota. Ehm, ukázka čirého zoufalství pramenící z nedostižného úkolu přečíst za měsíc 14 knížek. 

...

Hodíte-li letmý pohled (házíme nebo vrháme pohledy?) na opravdu finální háemkovské slevy, není těžké  opětovně náražet na toto kimono. Popravdě, dodnes nechápu, jak jsem si ho mohla já (!) koupit, ale s určitostí mohu říct, že je to nejduchaplnějsí háemkovský kousek v mém šatníku (podívaje se na věšák, nesmím zapomenout ještě na milované sako .. a sukni !). Ale opravdu. Nevím-li, co si obléct, natáhnu ho přes obyčejné tričko a vyrážím se zdviženou hlavou. Proto, můj soukromý potlesk mému asijskému odkazu.


FACEBOOK / SHOP ROCKDRESS / FORMSPRING

30 comments:

  1. Vypadá to vážně dobře ! :) Dobře jsi koupila ! :)

    ReplyDelete
  2. ja som si ho kúpila tiež a ešte stále ho mám na vešiaku s cenovkou,ale verím tomu že cez leto ho vytiahnem :)

    ReplyDelete
  3. No já mu teda odolala, ale takhle když ho na Tobě vidím jak Ti sluší toho možná trošku lituju! :)) Je super a krásný lodičky máš! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. 14 kniziek za mesiac :D ..ja som z povinnej literatury precital len jednu tenku knihu a ostatne vycuc :D ..to kimono vyzera super v tom outfite ..a tie opatky! :)

    ReplyDelete
  5. Nářez !
    Moc se mi to líbí, pokud se dostanu do HM tak asi po něm hodím očko : )
    Sluší to ti

    ReplyDelete
  6. Taky jsem nad kimono v HMku přemýšlela, ale nakonec ho nekoupila a jak koukám udělala jsem pěknou chybu! S těma riflema a lodičkama vypadá super!

    ReplyDelete
  7. sekne ti to!!
    sienastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ani nevíš, jak ti závidím tvoje boty!

    ReplyDelete
  9. máš nádherný vlasy !!! ♥

    ReplyDelete
  10. a že ti to sluší! p.s. a pokud chceš něco tenkého a máte to v četbě tak proměna, petr a lucie a na západní frontě klid (nebo jozova hanule), mě se to docela dobře četlo a není to dlouhý ;)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. moc ti slusi! mam to kimono taky, koupila jsem si ho hned, jak se v HM objevilo :)

    ReplyDelete
  12. Hmmm to je parádní, nikdy by mě nenapadlo, že kimono bude vypadat tak skvěle :)

    ReplyDelete
  13. jezis,hrozne shanim ty lodicky jak tady mas)))) sou krasny a asi si je objednam.protoze uz jednou sem si koupila dziny ktery si tady doporucovala a sem hrozne spokojena

    ReplyDelete
  14. Až budeš na VŠ, velmi rychle se seznámíš s pojmem "rychločtení". ;) Jinak kimono se mi moc líbí! :)

    ReplyDelete
  15. Mně jich zbývá 9, takže taky žádná sláva, ale to dáme ;) A kimono ti sekne!

    ReplyDelete
  16. Jo, tak to kimono je prostě super! Úplně něco jiného než jsme zvyklá vídat na Tvém blogu, ale moc Ti to sluší! Veronika
    www.udvouverunek.wordpress.com

    ReplyDelete
  17. to jsou boží fotky, tak skvěle ostrý:) a to kimono je božský!

    ReplyDelete
  18. vyzera to super od bot az po vrch! :)

    ReplyDelete
  19. Vypadá to pěkně, ale v H&M mi ty věci přijdou většinou jako naprosto tragický hadry... Takže už tam ani nechodím a tím pádem nemůžu na něco takového narazit :-DDD

    http://anns-fashion-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. v těch lodičkách to vypadá na velmi pohodlnou chůzi no. v těch asi dlouhý túry neuděláš.

    ReplyDelete
  21. ty boty vypadají skvěle :)) tak jako i kimono :)

    ReplyDelete
  22. Na kimona sice moc nejsem, ale ráda jsem si o něm u tebe přečetla! Tvé texty mě baví :)
    Ela

    ReplyDelete
  23. veelmi pekne!! kimono s lodickami spolu perfis kombinacia :)

    ReplyDelete
  24. No to je ale dokonalý kousek!!! A moc hezky sladěný!
    WorldByBella

    ReplyDelete