Monday, April 9, 2012

Crop top







.. svět viděl pruh mýho holýho břicha.

ZARA crop top / HM high waist skirt / cardigan / Bershka flats / Lindex shopper

Vlastně, když na to přijde, ona to žádný velký terno není. Vážně. Teda, stále nevím, jestli jsou na to dostatečně připravení ve škole (či spíše, jestli jsem na to dostatečně připravená já ). Avšak, objevila se tu zčistajasna výborná motivace k tomu, aby se top dostal i tam. Máte problémy se zády, nebo mám se ptát, sedáváte si rovně ? Pokud jste na tom podobně jako já a při sezení vypadáte jako odrůda skrčence-hobita, neváhejte a pořidte si tuto zdravotní pomůcku. .. proč asi, jistě si domyslíte samy. Hezký den !







24 comments:

  1. ten top je špičkový ! :))
    sluší ti to, já bych na to odvahu asi neměla

    ReplyDelete
  2. S tím zdravým je to skvělý nápad :D Ale nevím, jestli bych měla odvahu v tom vyrazit do školy:)

    ReplyDelete
  3. máš kouzelný vlásky :)

    ReplyDelete
  4. Tak to si brzo pořídím :D!! a jinak ti to moc sluší ;)

    ReplyDelete
  5. Máš nádhernou postavu! A to tričko je vážně krásný, škoda že si nemůžu dovolit ho nosit..

    ReplyDelete
  6. A kam sis ho teda vzala když ne do školy? :)

    ReplyDelete
  7. je to super :) No do školy by som si to ja neobliekla

    ReplyDelete
  8. fúha, toto sa mi veru moc nepáči, príde mi to tak lacné...ale každý ma iný vkus :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bohužel musím naprosto souhlasit s anonymem..

      Delete
  9. hezky!!
    http://sienastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. já si to dokážu představit maximálně někam na párty ;)

    ReplyDelete
  11. jsi neuvěřitelně krásná:))

    ReplyDelete
  12. :D:D ..v tomto ta chcem vidiet na zivo :)

    ReplyDelete
  13. ten top je super!! a závidím ti tvoje nohy!! sú proste úžasné!! :D

    ReplyDelete