Thursday, April 12, 2012

Aktuální

No. V rukou držela, na vlastní oči viděla. Co přesně, můžete milí čtenáři hádat. Notnou dávku vzrušení, euforického i stísněného pocitu. Každá buňka v těle se zachvěla, smysly připraveny kdykol převzít situaci. Stále netušíte. Toť rozpis k maturitě byl spouštěčem ! A maturantka K. (.. ano, vidím jistou podobnost s Kafkovým zeměměřičem) přenechána osudu, jenž bude zpečetěn nikoli v pondělí, ani v úterý, nýbrž poslední maturitní den. Ha.  





Ale. Místo abych se v tuto chvíli potila nad otázkami, po poslechu tohoto, nemyslitelné nepopadnout a neoprášit kytaru. Doporučiji. Mám teď stejnou náladu, jakou z předělávky cítíte.



22 comments:

  1. s kytarou ti to neuvěřitelně sekne :)

    ReplyDelete
  2. Držím palce u matury a písnička je krásně zazpívaná:)

    ReplyDelete
  3. achjo, mě to čeká 22. 5. ale spíš mám větší obavy z přijímaček;)=) a miluju tvoje vlasy♥

    ReplyDelete
  4. ja chci taky rozpis, nam vsechno reknou na posledni chvili...
    a drzim palce! :)

    ReplyDelete
  5. miluju tvy vlasy
    http://sienastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. božéé ty vlasy :) neboj maturitu dáš :) když jsem ji dala já tak snad každej :))

    ReplyDelete
  7. Ja sla taky posledni den a ze zacatku me to hrozne stvalo, vlastne me to stvalo celou tu dobu i pripravu, i v tom tydnu, kdy to meli mi spoluzaci za sebou...ale nakonec to nebylo tak strasny a vlastne to bylo uplne jedno...az na to, ze jsem mela v jeden den maturitu, pak hned slavnostni predavani vysvedceni a vecer vecirek, takze to byl asi muj nejnarocnejsi den v zivote :D drim palce!!!

    www.ivetsperspective.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. mě to čeká taky 24..uaa a neučim se, nechce se mi, kašlu na to, budu litovat..:D

    ReplyDelete
  9. tvoje vlasy s kytarou dělají super sexy rokenrolovou kombinaci! ;) na druhou stranu, už to aspoň víš - já zatím netuším, který den můj osud bude zpečetěn :/
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. ten cover je skvely! a maturitu zvladnes, preju pevne nervy! :)

    ReplyDelete
  11. Ten cover je super, jinak maturitu zvladnes! sla jsem taky skoro posledni a dobre to dopadlo. Pevne nervy!

    ReplyDelete
  12. Nevím jak jsem mohla na tvůj blog narazit až teď, moc se mi líbí, přečetla jsem postupně články až k začátku :D
    U maturity držim palce :)

    ReplyDelete
  13. Taky držim palce u maturity, čeká mne to stejné :))

    ReplyDelete
  14. Hy beautiful! your blog is so sweet! I was wondering, would you like to follow each other? :X

    FashionSpot.ro

    ReplyDelete
  15. Beautiful!
    Enjoy, and feel free to visit me. I hope you will consider of following each other! What do you think?

    KISSEEEEES

    FashionSpot.ro

    ReplyDelete
  16. Díky za písničku! Stala se mojí nejoblíbenější! * Jsi supr!

    ReplyDelete