Thursday, June 28, 2012

Černo-bílé sako







Lindex blazer / HM shorts / Bershka top / Lindex bag / Topshop flats / DKNY watch


Za prvé, focení probíhalo ráno, v době, kdy jsem byla ještě schopna ocenit druhou vrstvu na sobě. Nicméně, však dobře víte, jak dlouho předlouho sháním bílé/černé sako. Poslední dny přece jen vyhrávalo bílé sako, ale bohužel nikde to ono skvěle padnoucí nebylo k nalezení. Po zápisu na právech v Brně jsem přesně na 3 min vlítla do Lindexu, slevy tam probíhají v plném proudu. Neobtěžovala jsem se ani zajít do kabinky, navlékla jsem si ho před zrcadlem, spolu s ním čapla svetr a na závěr ještě noční košilku a spěchala k pokladně. Cestou v autobuse jsem začala mít menší pochyby, jestli by to celobílé nebylo bývalo přece jen lepší, ale ne a ne. Mám z něho radost. Hezký den. 


25 comments:

  1. to si piš že by nebylo! tohle je skvělý!!

    ReplyDelete
  2. Sáčko je skvělý :) černá a bílá je kombinace, která jde ke všemu :) Já osobně vlastním pouze bílé sáčko a jsem moc spokojená :) Ale toto vypadá fakt skvěle :) ;)

    ReplyDelete
  3. Je úžasný, přesně takový bych taky chtěla ♥

    ReplyDelete
  4. žádný pochyby je krásnej :)

    ReplyDelete
  5. sluší ti to moc moc! a tohle půlené sako je alespoň zase něco jinýho :))

    ReplyDelete
  6. Je moc hezké, vybralas dobře. A taky šortečky se mi moc líbí :)

    ReplyDelete
  7. nebylo, tohle je fakt skvělý!

    ReplyDelete
  8. Z Lindexu?? Je skvělé!!!!! Musím se tam stavit podívat.:)
    Ela

    ReplyDelete
  9. slusi ti to:)
    http://sienastyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Je užasný a podle mě je tisíckrát lepšní než čistě bílé nebo černé :) Je opravdu nádherný :)

    ReplyDelete
  11. práva v Brně, tak to gratuluju a klaním se!!! =) jsi skvělá;)=) a moc ti to sluší! =)

    ReplyDelete
  12. mě se tahle jednoduchá kombinace neskutečně líbí! :) a jsem ted překvapená, že míříš do Brna, to je super! :)

    ReplyDelete
  13. moc povedený outfit :). Sluší ti to :) a krááásné sako :)

    ReplyDelete
  14. je dobře, že jsi sáhla právě po tomhle provedení :) je skvělý a vypadá fakt moc dobře!

    ReplyDelete
  15. to sako je veľmi zaujímavééé :) a závidím ti tie dlhé vlasy!! :D

    ReplyDelete
  16. výběr školy - skvělý. s výběrem oblečení je to tady v Brně trošku horší, to časem sama poznáš! :D

    ReplyDelete
  17. výběr školy - skvělý. s výběrem oblečení je to tady v Brně trošku horší, to časem sama poznáš! :D

    ReplyDelete
  18. Máš nádherné nohy a kombinace bílé s modrou ti opravdu sekne ! :)

    ReplyDelete