Friday, June 8, 2012

Předávání vysvědčení








ZARA top / HM skirt / ASOS shoes / Lindex bag

Malá poznámka - prosím omluvte můj výraz. Respektive žádný výraz. Věřte, že má své opodstatnění.


Snad poprvé mám na sobě pouzdrovku. Ptáte se, jak je to možné ? No. Stále jsem si říkala, že na ní mám ještě čas. Bránila jsem se jí až do té doby, než jsem uviděla tuto sukni. A předávání vysvědčení ?Mnoho toho říct nemohu, snad jen - dlouho jsme stáli. Přibližně tři minuty dalšího stání mě dělily od toho, abych si bez výčitek dřepla na bobek. Hezký den.


FACEBOOK / FORMSPRING / TUMBLR / SHOPROCKDRESS

29 comments:

  1. Ty boty jsou naprosto skvělé !

    ReplyDelete
  2. jééé <3
    sukně je skvělá!

    ReplyDelete
  3. Miluju pouzdrovky, taky jsem jednu měla na předávání vysvědčení a taky mi vadilo stání. A pak jsme si sedli a já furt z té židle sjížděla na zem takže žádná výhra
    Moc ti to slušelo, nedokážu si odpustit větu v hlavě "chtěla bych být takhle krásně hubená"

    ReplyDelete
  4. jo to chápu, já měla předávání vysvědčení zhruba na hodinu...ve stoje :D
    a pouzdrovku jsem měla taky prvně na sobě a je to super sukně :)

    ReplyDelete
  5. Ty barvy a květy na sukni ve mě evokují Japonsko, a boty to završují, krásné. <3

    ReplyDelete
  6. byla jsi dojatá? já čekala při mým předávání max. dojetí, ale nakonec to udělali tak pateticky, že mě to spíš naštvalo =/
    vypadala jsi skvěle! ta sukně je to tobě absolutně božská;)=) a boty jsou vražda! =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dojatá jsem nebyla vůbec, soustředila jsem se hlavně na to, jak správně stát, aby mě přestaly bolet nohy a bylo to spíš takový divadýlko ten ceremoninál, tak možná i proto :)

      Delete
  7. a stejne te budu mit nejdraši ikdyž ti neni videt obličej což je škoda
    sekne ti to ..a gratuluju)

    ReplyDelete
  8. prekrasne :) toto uplne mozem


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  9. A kde je ten holej pas jak na facebooku ? :-D

    ReplyDelete
  10. najlepsia sukna Neli :) skvele to mas

    ReplyDelete
  11. včera jsem to také zažila :D naštěstí jsme mohli sedět, což mě jediné těšilo na tom dlouhém ceremoniálu! :D

    ReplyDelete
  12. Moc ti to slušelo! Koukni ke mě, mám tam i giveaway :)

    ReplyDelete
  13. Jakou velikost máš těch tmavě modrých puntíkovaných šatů z HM?

    http://rockdress.blogspot.cz/2012/03/opuntikovana.html

    ReplyDelete
  14. ta sukně je krásná a ty boty ještě lepší! :)

    ReplyDelete
  15. Boty vypadají sice "vražedně", ale stejně skvělě... :)

    PS: Já si předávání mat. vysvědčení taky neužila. U promocí už je to lepší, ale zase jsme tam museli říkat nějakou latinskou větu a já se strašně bála, že ji zapomenu, nebo ji zkomolím a bude to trapas :D

    Ela

    ReplyDelete
  16. víc než sukně mně zaujaly boty!!!jsou krásné:)

    ReplyDelete
  17. beautiful outfit!!i'm following your blog!!! if you like mine,do the same!!!!

    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    ReplyDelete
  18. Moc Ti to sluší! Přímo dokonalá sukně

    ReplyDelete
  19. Jsi neskutečně hubená a krásná. K tomuhle bych se chtěla jednou dopracovat. Smekám!

    www.dukanova-dieta.blogspot.cz
    Tlustoprdka

    ReplyDelete
  20. Páni, ta sukně je úžasná :) Navíc máš krásnou postavu a vlasy, sluší ti to ;)

    ReplyDelete